
رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتوگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در واکنش به
نمایش موشکی آمریکا درباره ایران گفت: نیروهای مسلح ارتش یمن از دهها سال قبل توانمندی موشکی خود را داشتهاند.وی تصریح کرد: یمنیها در برابر دهها موشک، راکت و بمبهایی که بعضا خلاف قوانین بینالمللی است مانند بمب فسفری که عربستان سعودی علیه مردم مظلوم این کشور استفاده کرده و بیش از دهها هزار نفر را مظلومانه به شهادت رسانده است، ایستادگی میکند.بروجردی با بیان اینکه آمریکاییها با دو هدف نمایش مضحک لاشه موشکی را علیه جمهوری اسلامی ایران دنبال میکنند، اظهار کرد: آنها میخواهند توانمندی موشکی ایران را از طریق برجام و قطعنامه مصوب شورای امنیت سازمان ملل متحد زیر سوال ببرند.نماینده مردم بروجرد ادامه داد: برخلاف ادعای آنها درباره اینکه ما موشکهایی با توان حمل کلاهک هستهای داریم، موشکهای ما منهای این توانمندی بوده و استفاده ما از موشکها کاملا قانونی است.رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تأکید بر اینکه ما درباره موشک که تنها وسیله و ابزار دفاعیمان است با هیچ کشور و مقامی هیچ گاه بحثی نخواهیم داشت، افزود: ما پذیرفتهایم که بمب هستهای نداشته باشیم، در صورتی آوا...
ما را در سایت آوا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 2 تاريخ: شنبه 14 بهمن 1396 ساعت: 22:27